Gepost door: gerritbosma | 14/04/2013

Eentje

Vanochtend om 0900uur was ik er klaar voor…maar het weer niet. Ja, het zou warm worden. Maar uitzonderlijk warm vond ik het niet en bovenal het was nat! Lijkt de temperatuur eens mee te zitten, begint t te regenen. Toch maar, met een half uur vertraging op de fiets gedoken. ’t Ging goed, lekker en prima. Wat ik nog niet snap is dat ik in mijn rondje Norg XL (75km) een aantal keren Een tegen kwam. Zou er meerdere Eens zijn? Gek, want Een staat voor Een. Hoedanook ik ben Een in ieder geval twee keer tegen gekomen. Twee Eens? Wel is er Een-West. Onverstelbaar trouwens dat zijn klein plekje een ‘West’ variant kent. Misschien hebben ze het gedaan omdat er meerdere Eens zijn. Ik ben het er mee oneens…


Plaats een reactie

Categorieën

2015 KlasbakTrofee week

Voortaan doen we het ViaData

Henk Postma

Voortaan doen we het ViaData

Richard Procee

Voortaan doen we het ViaData